Kazan de Wolfgroep

Het gebouw van de Kazan de Wolfgroep is door andere Scouting verenigingen in overleg te huren om te overnachten, logeren en/of bivakkeren. Het clubgebouw is gelegen in het park Meiveld. Het park bestaat uit een aantal grotere en kleinere speelvelden. In het park zijn ook een speeltuin en kinderboerderij te vinden. Vanaf het clubgebouw bent u op de fiets binnen tien minuutjes in de binnenstad. Middelburg is de hoofdstad van Zeeland en vijfde monumentenstad van Nederland. In de sfeervolle binnenstad zijn meer dan 1200 monumenten en talrijke winkels, terrasjes, cafés en restaurants en culturele toeristische voorzieningen te vinden. Het gebouw is een stenen gebouw met twee verdiepingen waarvan de begane grond te huur is. Als u het hele gebouw huurt dan beschikt u over het volgende: - 4 Lokalen, 3 kleine en 1 grote die op zijn beurt in 2 delen is te splitsen door een schuifwand. - keuken met koelkast, aanrecht, oven, magnetron en 4 pits gasfornuis (nieuw 2012) - centrale verwarming - 1 toiletruimte met 2 wc's, 4 wastafels en 2 douches. Voor de afvoer van huishoudelijk afval is een 1000 liter container aanwezig. Kijk op onze website voor meer informatie.

Adres Meiveldpad 9
4336XW Middelburg