Kampeerterrein en Kamphuis de Notelaer

Midden in de randstad, tussen Rotterdam en Den Haag ligt het kamphuis/kampterrein de Notelaer. Scouting Pijnacker is een van de vaste gebruikers van De Notelaer. De locatie is uitermate geschikt voor scouting kampen. Het terrein ligt in de randstad op korte afstand van een metro station met een directe verbinding naar Rotterdam en Den Haag. Daarnaast zijn er diverse faciliteiten, zoals supermarkten en een zwembad op korte afstand van het terrein. Direct naast het terrein ligt een weiland en klein bosperceel dat eigendom is van Staatsbosbeheer. Op loop- en fietsafstand ligt het Balijbos met een speelbos en een recreatieplas Het terrein zelf bevat diverse voorzieningen zoals een overdekte hooibarg, een kampvuurkuil, sanitair en een kleine speeltuin Verhuur mogelijkheden Kampeerterrein - De Notelaer bevat 2 kampterreinen: - Kampeerterrein 1 van 1200 m² met eigen sanitaire gelegenheid - Kampeerterrein 2 van 750 m² met sanitaire gelegenheid gedeeld met de wagenschuur De Boerderij (Stal en Hooizolder) - De boerderij van de Notelaer bestaat uit een gezellige stal 89 m² met een keuken, een speel/slaapzolder van 112 m² en een sanitaire gelegenheid De Wagenschuur - De Wagenschuur ruimte van de Notelaer is 65 m² en bevat een kleine keuken en een sanitaire gelegenheid Combinatie verhuur mogelijkheden - Boerderij en Kampeerterrein 1 - Wagenschuur en Kampeerterrein 2 - Boerderij, Wagenschuur en beide kampeerterreinen Verhuur info: - 015-369 2630 (niet op zondag) - beheerder@jeugdcentrumdenotelaer.nl - www.jeugdcentrumdenotelaer.nl - Het verhuur gaat buiten scouting Pijnacker om, maar gebeurd door stichting de Notelaer (waar scouting in deelneemt)

Adres Nieuwkoopseweg 11
2641PA Pijnacker