Johannes Post Groep

Het scoutinggebouw van de Johannes Post Groep is te huur. Het gebouw bevindt zich aan de rand van het centrum van Assen in de bosrijke omgeving Amelterbos, naast het Nationaal beek- en esdorpenlandschap Drentsche Aa. Het scoutinggebouw biedt uitstekende voorzieningen aan met name scoutinggroepen. In het gebouw zijn meerdere ruimten en ruime voorzieningen aanwezig, waardoor het gebouw geschikt is voor (grotere) groepen. In de natuurlijke omgeving zijn er veel mogelijkheden voor recreatie. Het gebouw heeft een fraaie ligging in het Amelterbos. In de omgeving zijn er uitgebreide mogelijkheden voor (buiten)recreatie. Zo bevinden zich recreatievelden naast het gebouw en is het scoutinggebouw een ideale startlocatie voor hikes en wandeltochten. Het bos naast het gebouw is erg geschikt om trapperbanen en dergelijke te bouwen. Om het terrein is een afsluitbaar hek aanwezig. Het gebouw is goed en eenvoudig bereikbaar via openbaar vervoer en vanuit de ringweg in Assen. Het centrum van Assen bevindt zich binnen loopafstand (ca. 15 minuten). Je mag niet kamperen op het terrein. In de omgeving van het gebouw bevinden zich uitgebreide mogelijkheden tot vermaak voor jong en oud. Hieronder volgen enkele voorbeelden: - Sport- en evenementencentrum De Bonte Wever (o.a. subtropisch zwembad, buitenbad en andere sportvoorzieningen); - Resort Hof van Saksen (o.a. zwembad en zwemplas); - Recreatiepark Baggelhuizen, met o.a. grote zwemplas; - Hippisch centrum Sunrise-Stables (paardensport evenementencentrum); - TT-circuit (onder andere grote evenementen en veel recreatiemogelijkheden); - De Nieuwe Kolk, bioscoop en theater; - De gezellige binnenstad van Assen om te winkelen; - Drents Museum. Meer informatie over Assen, de omgeving van Assen en activiteiten en evenementen is te vinden op de websites van de Gemeente Assen, de Asser Agenda en VVV Assen.

Adres Houtlaan 107
9403EW Assen