Jeugdstichting De Zwerm

Twee van onze blokhutten worden verhuurd. In de vakanties is huur voor een hele week mogelijk. De rest van het jaar alleen voor weekends of avonden. Doorgaans is de blokhut in het weekend te huur van zaterdagmiddag tot en met zondag. De blokhutten worden niet verhuurd voor feesten. Lees altijd eerst de huurovereenkomst! Er is één speelveld en één kampvuurkuil. Hier kunt u, in overleg met gebruikers van de andere blokhut, gebruik van maken. De blokhutten liggen in een ruim bosperceel. Ook hierin mag gespeeld worden. Op 2 km afstand ligt een uitgestrekt bosgebied. We delen het terrein met het St. Catharina & St. Barbara Gilde. Zij hebben op het terrein een eigen lokaal en schuttersmasten. Voor informatie kunt u bij de beheerder terecht.

Algemene informatie

Adres Rosheuvel 12