Het Wachtschip

In 2009 zijn wij verhuisd naar ons nieuwe clubhuis, gelegen aan de rand van het amsterdamse bos en de Amstelveense poel. Het clubhuis staat op een afgesloten terrein wat gedeeld wordt met 2 andere scoutinggroepen. Ook is er een grasveld met vlaggenmast op het terrein aanwezig voor spelletjes. Ook is er nog een haventje aanwezig waar onze boten liggen. Het clubhuis is in 2009 in gebruik genomen, en bestaat uit 6 lokalen, een botenloods, en een keuken, en is voorzien van 4 losse toiletten en 2 douche / toilet combinaties verdeeld over 2 verdiepingen. Op de begane grond bevindt zich een groot lokaal, twee kleine lokalen (bar en loodsen lokaal), keuken, botenloods, 2 wc’s, en 2 wc/douche combinaties. Op de 2e verdieping zijn 2 grote lokalen, een klein lokaal, en 2 wc’s.

Adres Doorweg 32
1182JL Amstelveen