Groepshuis aan het Brielse Meer - Tasmaniagroep

Groepshuis, aan het mooie Brielse Meer, met op de begane grond een groot lokaal met open keuken. De keuken is voorzien van een 5 pits gasfornuis met electrische oven, vaatwasser en koelkasten. Op de eerste etage is een groot lokaal wat dienst kan doen als slaaplokaal en er is een kleinere ruimte naast, waar bijvoorbeeld leiding kan slapen. Het terrein om het gebouw heen, is in beheer bij de stichting ZVC. Als u ook wilt kamperen, dan zullen wij eea voor u proberen gezamelijk te regelen. Op het terrein is een (gezamenlijke)kampvuurplaats. Het afval wordt via het ZVC tegen vergoeding afgevoerd. vlakbij het gebouw is een grote parkeerplaats. Buiten het scoutingterrein zijn er een aantal openbare velden die gebruikt kunnen worden voor sport en spel. Het terrein heeft ook een haven waarin scoutingboten kunnen worden afgemeerd, aan de oever van het BrielseMeer is een steiger waar wachtschepen aan kunnen worden afgemeerd.

Adres Visserijweg 13A
3231NE Brielle