Gregor Brokampgroep

Ons Scoutinggebouw is gesitueerd in een oud schoolgebouw. Direct voor het gebouw is een riante parkeerplaats voor 23 auto's. Daarnaast heeft ons gebouw een grote betegelde speelplaats aan de voorzijde (omheind). Het gebouw bestaat uit 4-tal speltakruimtes (elk van ongeveer 60 m2) waarvan er 2 gescheiden zijn door een flexibele wand. Hierdoor is een grote ruimte te creëren van ruim 100 vierkante meter. Tevens is er een staflokaal (32 m2). Er is een volledig ingerichte keuken met 4 pitten en 2 industriebranders. Ook is er een grote aula met podiumfunctie (ruim 140 m2) (optioneel voor 50 personen servies). Achterom is nog een eigen speelveld (gras). Direct achter ons gebouw is een leuk speelbos. Aan de overkant van de straat is ook een leuk bos met aansluitend wandelgebied (Berenbos), waar diverse spellen gespeeld kunnen worden. Binnen 5 minuten lopen bent u in het grotere bosgebied (Carisborg). Tevens is het wandelgebied langs de rivier de worm op loopafstand. Kortom voldoende plaats voor (bos)spelen en avontuurlijke speurtochten.

Adres Vincent van Goghplein 1
6464CH Kerkrade