Fort Boudesteijn

Ons mooie clubgebouw Fort Boudesteijn bestaat sinds 2009 en is vernoemd naar de toenmalige voorzitter Cees zonder wie het clubgebouw er nooit geweest zou zijn. We zijn erg trots op ons clubgebouw dat van alle gemakken is voorzien. Faciliteiten 4 lokalen: 48m², 42m², 24m²en 28m²(niet voor verhuur) Professionele keuken met 8 gasbranders, 2 gasovens, combioven en magnetron Centrale verwarming Rookmelders, noodverlichting en brandblussers Inbraakalarm 3 toiletten, 2 urinoirs en 2 douches Invaliden faciliteiten: 1 toilet en 1 douche Internet Terrein Kampvuurkuil Buitenverlichting Speelveld Bosje Hekwerk rondom Eigen parkeerplaats (10 auto’s) Omgeving Warnsveld ligt centraal in de Achterhoek en niet ver van grote steden zoals Deventer, Apeldoorn en Arnhem. Buitenzwembad de Boskoele in Vorden (6km) Binnenzwembad Graaf Ottobad Zutphen (3km) Binnenzwembad en schaatsbaan de Scheg Deventer (10km) Binnenspeelparadijs Ballorig Zutphen (4km) Bioscoop Cinemajestic Zutphen (4km) Winkels Warsveld heeft één winkelcentrum de Dreiumme en twee supermarkten; een Lidl en een Albert Heijn. Zutphen heeft een vrij groot centrum en daarnaast nog een aantal kleinere winkelcentra zoals Leesten en De Brink maar heeft ook vele supermarkten waaronder Lidl, Jumbo, Albert Heijn (XL), Aldi en Coop.

Algemene informatie

Adres Vordenseweg 13