De Sprankel

Het gebouw is, zoals u kunt zien op de plattegronden(site), zeer groot en beschikt over 6 lokalen (zomerperiode vaak 5 lokalen i.v.m. opslag kampmateriaal wat terug komt van onze eigen zomerkampen). Het gebouw is vanwege deze grootte zeer geschikt voor grote groepen van minimaal 30 tot 80 personen en vandaar dat de voorkeur uit gaat naar grotere groepen. Aanvragen voor de zomerperiode worden uiterlijk in februari van dat jaar verwerkt zodat de aanvragers tijdig worden geïnformeerd en eventueel op zoek kunnen naar een andere locatie. Tenslotte is het goed onderhouden en beschikt het over en grote keuken en terrein direct achter het gebouw waar buitenactiviteiten gehouden kunnen worden. Kortom een mooi en geschikt gebouw voor grote groepen (zie foto’s site). Let op: Wij verhuren alleen aan scoutinggroepen!

Adres Kerkstraat 141
5161EC Sprang-Capelle