De Fram

Ons clubgebouw "de Fram" is vernoemd naar het schip dat door Fridtjof Nansen is gebruikt tijdens diverse ontdekkingsreizen door de poolstreken. Het is gelegen aan de rand van het centrum van Roosendaal aan de Boulevard Antverpia. Op ons terrein is een ruim speelveld met ruimte voor tenten en er is een kampvuur plaats. Het gebouw bestaat uit twee lokalen van 8x8m en een aparte leiding ruimte en natuurlijk beschikken we over een keuken en twee wc's. Aan de rand van ons terrein is een klein speelbos, verder zijn bevinden zich verschillende bosrijke gebieden in de omgeving van Roosendaal. Zo bied ons clubgebouw een uniek scala aan mogelijkheden voor tal van activiteiten.Aan de rand van ons terrein is een klein speelbos, verder zijn bevinden zich verschillende bosrijke gebieden in de omgeving van Roosendaal. Zo bied ons clubgebouw een uniek scala aan mogelijkheden voor tal van activiteiten.

Algemene informatie

Adres Boulevard Antverpia 9B