De Burcht

Uniek scoutinggebouw 'de Burcht'. Verhuur aan groepen kinderen met hun begeleiders voor een dag, een weekend of langer. Belangstellenden kunnen contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken om op weekdagen ons gebouw te huren voor bijvoorbeeld een cursus, workshop of vergadering. We zijn en blijven een scoutinggebouw: verwacht geen luxe , maar een basisvoorziening in een fantastisch gebouw midden in het bos. Wij verhuren NIET voor feesten en partijen. Voor informatie over de verhuurmogelijkheden: verhuur@scoutingdeheerlijkheid.nl Vermeld in uw aanvraag: - wanneer u wilt huren en hoe lang (een dag, weekend, etc) - wat wilt u doen (doel) - met hoeveel personen u komt en verblijft - en hoe u te bereiken bent (niet alleen e-mail, maar ook postadres!). We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Natuurlijk laten we u, ook als u het niet huurt, graag het gebouw zien.

Adres Eeuwigelaan 9A
1861CL Bergen (NH)