D'auw blokhut

D’auw Blokhut staat aan de Donksedreef nr 2 in Someren, in natuurgebied De Donck. De blokhut wordt verhuurd aan scholen en jeugdorganisaties zoals Scouting en Jong Nederland. De blokhut wordt niet verhuur ten behoeve van verjaardagen, feestjes en partijen. Het grasveld en het bos biedt daarnaast veel ruimte voor het opzetten van tenten. Het terrein is hierdoor uitermate geschikt voor grote groepen. Zowel het grasveld als het aangelegen bos bieden voldoende mogelijkheden om diverse activiteiten te ontplooien. Door de beperkte omvang van de Donck is voldoende controle te houden op de kinderen. Mocht de aanwezige ruimte niet voldoende zijn dan is op nog geen twee kilometer loopafstand een groot bosgebied te vinden met daarbinnen de Strabrechtse Heide.

Algemene informatie

Adres Donksedreef 2