Clubhuis Graaf Otto Groep, Lochem

Ons gezellige clubhuis ligt in een mooi ruim bos met in de buurt een grote open zandvlakte. Door de ligging in de mooie bosrijke omgeving van Lochem leent de plek zich voor veel buitenactiviteiten. In de ruime keuken kan iedereen zich een chef-kok voelen, maar natuurlijk is er ook de mogelijkheid om catering of een geheel verzorgde barbecue te verzorgen. De omgeving bestaat uit diverse bos- en heidegebieden, heuvels en open veld. Ook zwem- en vaarwater is in de nabijheid te vinden. Het gebouw bestaat uit vier ruimtes. De twee midden-ruimtes zijn samen te voegen tot één grote zaal. In alle ruimtes is een open haard of houtkachel aanwezig. (Tevens heeft elke ruimte ook gasverwarming). Alle voorzieningen zijn in de nabije omgeving te vinden: Supermarkten; zwembad De Beemd; het gezellige stadscentrum van Lochem met allerlei winkels, terrasjes en andere horeca; de Lochemse Berg, Kale Berg en de Paasberg; kano-, fiets- of Solexverhuur; etc. Maar de sterkste troef voor zowel scouts als niet-scouts is de natuur en de mogelijkheden voor allerlei activiteiten.

Algemene informatie

Adres Gageldijk 2A