Clubhuis De Fluit

De Fluit ligt in een prachtige groenstrook midden in Julianadorp. Ons clubhuis staat aan een fietspad, waardoor het niet toegestaan is om de auto bij het gebouw te laden en te lossen. Binnen het hek staat het groene clubhuis met een ruim veld dat te gebruiken is als speelveld waar eventueel ook tenten mogen staan. Gelijk bij de entree is de fietsenstalling te vinden en loop je iets verder dan tref je links de kampvuurkuil aan. Loop je verder door, dan kom je op een groter stuk grasveld uit. In het park kan je verschillende spelletjes spelen of gewoon genieten van de natuur. Op slechts 200 meter afstand is de Vomar te vinden met een bakker, slager en een groenteboer. Aan de andere kant van Julianadorp op slechts 2 km afstand is er ook nog een Jumbo, AH, Lidl, Hema en Domino Pizza te vinden.

Algemene informatie

Adres Drooghe Bol 1001