Bosrand 24, Almelo Vereniging Scouting John F. Kennedy

Locatie Bosrand "Kraaienbos" Omheind en afgesloten bebost terrein van ca. 1,3 ha.met vooral oude eiken- en beukenbomen. Vanaf de poort op de hoek van de Kolthosingel/Bosrand kom je via een klinkerpad bij het open, verharde, voorplein van het groepsgebouw. In het bosgedeelte achter het groepsgebouw is een open bosgedeelte met een klimtoren en een deels overdekte kampvuurplaats voor > 100 personen (met stroomvoorziening). Het open bos gedeelte kan gebruikt worden als speelveld en/of kampeerlocatie voor groepen, die een aaneengesloten tentenopstelling wensen. Verder zijn er verspreid in het bos meerdere open kampeerplekken. Naast het groepsgebouw is een overdekte buitenkeuken met kookeiland en warm watervoorziening voor grotere groepen. Op het gehele terrein is een regelbare straatverlichting aanwezig.

Adres Bosrand 24
7602CH Almelo