Blokhut 't Luyts Honk

Ongeveer 300 meter van de bebouwde kom van Lieshout, naast de sportvelden, ligt de blokhut van Scouting Lieshout - Mariahout. Naast de verhuur aan Scouting Lieshout - Mariahout voor de reguliere groepsavonden kan de blokhut worden verhuurd aan derden. Dit is noodzakelijk om de exploitatiekosten aanvaardbaar te houden. Aan verhuur aan derden zijn voorwaarden verbonden. Verhuur is mogelijk aan andere Scoutinggroepen, maar ook scholen, andere jeugd- en sociaal maatschappelijke organisaties kunnen de blokhut en bijbehorend terrein huren. Voor overnachtingen is de blokhut te huren door groepen van maximaal 35 personen. Het is daarnaast mogelijk om enkele tenten op het terrein te plaatsen zodat maximaal 50 personen kunnen overnachten. Meer informatie en/of reserveringen Voor meer informatie over de verhuur en boekingen van onze blokhut kun je contact opnemen met de verhuur coördinator, Jessie Aalders (tel. 06 - 41 94 64 18), via e-mail: verhuur@scoutinglieshoutmariahout.nl.

Adres Herendijk 7
5737RA Lieshout