Blokhut Scouting Boxmeer

Scouting Boxmeer verhuurt haar blokhut aan de bosrand aan andere scoutinggroepen en andere jeugdverenigingen. De blokhut heeft twee grote speel-/slaapruimtes, een bescheiden keuken en toiletten. Er zijn groepsdouches aanwezig in het gebouw, die normaliter door sportverenigingen gebruikt worden. Tegen vergoeding en borg kan er gebruik worden gemaakt van pionier- en spelmateriaal. Bij de blokhut hoort een speelveld waar eventueel ook gekampeerd kan worden. Er zijn stooktonnen aanwezig. Hout kan gesprokkeld worden in het naastgelegen Brestbos. Boxmeer is een groot dorp (kerndorp van de gemeente) met een gezellig centrum, veel supermarkten, een zwembad, een station en genoeg mogelijkheden tot activiteiten.

Algemene informatie

Adres Graafseweg 36B