'Laat je uitdagen!' wordt 'Tijd voor avontuur!'

Na 10 jaar ‘Laat je uitdagen!’ is het tijd voor een nieuwe ledenwervingscampagne: Tijd voor Avontuur! We noemen het geen campagne meer, maar een evenement, dat elke groep kan organiseren op een voor de groep geschikt moment. Naast dat de materialen rond het evenement er fris en modern uitziet, is de aanpak ook nieuw. Wat is er zo bijzonder aan? Dat vertellen we je graag tijdens het webinar over Tijd voor Avontuur op donderdag 10 juni om 20:00 uur.

Tijdens dit webinar zal Landelijk team Communicatie je informeren over alle ins en outs van Tijd voor Avontuur, zodat jij er daarna met je eigen groep ook mee aan de slag kunt gaan. Het webinar is te volgen via het YouTubekanaal van Scouting Nederland, je hoeft je niet van tevoren aan te melden. Ook na 10 juni is het webinar daar nog terug te kijken. Blokkeer donderdagavond 10 juni dus nu alvast in je agenda en zorg dat je deze informatie niet mist!