Scouting daagt je uit! Maak jouw eigen lockdownmaatje in 3D!

Na het succes van de tekenwedstrijd van vorig jaar, komt Scouting met een nieuwe uitdaging: maak een zo creatief mogelijk lockdownmaatje. Knutsel, naai of bak, pionier, knip of plak hét maatje dat jou door de lockdown kan helpen. Dat kan een écht maatje zijn die je kent, maar mag ook een fantasiemaatje zijn. Niets is te gek, zo lang je je creativiteit maar laat spreken.

Hoe doe je mee?

Knutsel jouw allerfijnste lockdownmaatje in 3D en stuur ons een serie van maximaal 4 foto’s of een filmpje van maximaal 1 minuut. Geef de foto’s of het filmpje jouw naam en leeftijd (bijv. Jan-de-Wit-11-jaar.jpg), dan weten we welke inzendingen bij elkaar horen. Stuur ook je adresgegevens mee, voor de badge die we je gaan toesturen. Je kunt jouw inzending tot uiterlijk 28 februari 2021 23.59 uur mailen naar: lockdownmaatje@scouting.nl.

Jurering en prijzen

Iedereen die meedoet ontvangt van Scouting Nederland en ScoutShop de groene #ikscoutthuisbadge. Daarnaast zijn er nog geweldige andere prijzen te winnen:

• Hoofdprijs: cadeaubon van € 100,- van de ScoutShop
  • Meerdere cadeaubonnen van € 50,- en € 25,- voor de ScoutShop
  • Tot slot zijn er ook troostprijzen beschikbaar: de speciale limited edition versie van de oranje #ikscoutthuis badge!

Alle inzendingen zullen beoordeeld worden door een deskundige jury die zal kijken naar jouw leeftijd, de originaliteit, het thema en je creativiteit.