Albert Heijn bezorgt op zomerkampen en Nawaka

Als je op Scoutingkamp bent wil je niet teveel tijd, geld en moeite kwijt zijn aan boodschappen doen voor de maaltijden. Gelukkig komt Albert Heijn Zakelijk naar het kamp om de boodschappen te leveren en ook nog tegen gunstigere voorwaarden dan met een particulieraccount. Sinds vele jaren is Albert Heijn een trouwe partner zodat Scoutinggroepen onbezorgd op kamp kunnen gaan. En niet alleen op kamp, dit account is ook te gebruiken voor je wekelijkse/maandelijkse boodschappen die je het hele Scoutingseizoen nodig hebt. Limonade, WC-papier, koffie, nog meer koffie...

Daarnaast levert Albert Heijn ook boodschappen voor alle 4.500 deelnemers tijdens Nawaka in augustus, het 10-daagse nationale waterkamp voor scouts uit heel Nederland en daarbuiten. Voor al deze deelnemers moet gekookt worden, dus ook daar is Albert Heijn van de partij.

Bekijk de actievoorwaarden voor je (kamp)boodschappen via de groepsvoordeelpagina.