(On)bezorgd op Scoutingkamp met AH Online!

Boodschappen doen voor/tijdens kamp is een tijdrovende klus. En je wilt dit jaar zoveel mogelijk in je kampbubbel blijven. Daarom is de samenwerking met AH Online weer aangeslingerd en kun je tegen nóg gunstigere voorwaarden dan voorgaande jaren je boodschappen online bestellen en laten bezorgen op je kampterrein. In het kort:

• Inclusief 2000 prijsfavorieten, grootverpakkingen en volumevoordeel
  • Minimale bestelwaarde omlaag
  • korting op bezorgkosten
  • Pinnen bij ontvangst
  • Extra tijdsloten beschikbaar, want je krijgt een zakelijk Scoutingaccount voor jouw speltak

Hoe werkt het?

AH.nl maakt voor jou een zakelijk Scoutingaccount aan. Hiermee kun je voor jouw speltak boodschappen bestellen en laten bezorgen op een door jou aangegeven afleveradres. Is er geen fysiek adres? Vul dan het dichtstbijzijnde adres in (check dit met de verhuurder/terreinbeheerder) en zorg dat je daar tijdens je tijdslot aanwezig bent.

Geef zo snel mogelijk je gegevens door, dan kan AH.nl op tijd jouw account aanmaken. Daarna kun je jouw bestelling doen via je account. Zorg ervoor dat je zo vroeg mogelijk en uiterlijk 2 dagen vóór levering je bestelling doet en je je bestelling tussentijds niet wijzigt. Dan loop je minder risico dat sommige producten op het laatste moment niet geleverd kunnen worden.

Maak je zakelijke bestelaccount aan en vraag de gunstige voorwaarden voor jouw account aan:

1. Ga naar www.ah.nl/mijn/inschrijven/zakelijk
  2. Maak een bestelaccount aan met het KvK-nummer van jouw Scoutinggroep.
  3. Vul het formulier in en zet bij ‘voornaam’ de naam van je Scoutinggroep en bij ‘achternaam’ de speltak waarvoor je bestelt. Je kunt het adres waar je de boodschappen wilt afleveren zelf invoeren. Na verzending van het formulier ontvang je van AH een bevestigingsmail.
  4. Met het invullen van je gegevens ga je ermee akkoord dat AH.nl jouw gegevens verwerkt.
  5. Geef je e-mailadres en de naam waarop het account staat (ingevuld bij voor- en achternaam) door aan de AH klantenservice (tip: het snelste is via chat of app) en vraag de gunstige voorwaarden aan voor jouw account. Vermeld daarbij ‘afspraken Scouting Nederland aanzetten voor mijn account’.

Goed om te weten:

• De bezorger rijdt niet over onverharde wegen. Je kunt jouw boodschappen dus oppikken op het punt waar de verharde weg stopt. Gebruik hiervoor het Scouting X AH.nl pick-up point bord om zelf op te hangen op de plek waar de bezorger kan komen. Bij de toegangspoort bijvoorbeeld. Download hem hieronder.
  • AH.nl bezorgt geen boodschappen op de Waddeneilanden.
  • AH.nl kan contact met je opnemen in geval van bijzonderheden.
  • Problemen met je bestelling? Bel 0800-0305 en houd het klantnummer bij de hand die je per mail hebt ontvangen van AH.nl.
  • Met je bestaande zakelijke AH online account van jouw Scoutinggroep (en speltak) gebruik maken van de lopende afspraken tussen AH en Scouting Nederland? Zie stap 5 hierboven.
  • Let op: ondanks de afspraken kan het voorkomen dat een artikel van jouw voorkeur niet te bestellen is. Dit kunnen we niet direct voor je veranderen. Mocht je uit ervaring weten dat dit artikel wel interessant is voor veel Scoutinggroepen, stuur ons dan een mail o.v.v. artikel AH voor Scouting met de naam en productinhoud van het artikel. Wij overleggen dan met AH of deze op een later moment wel in het assortiment kan.