Scout Out evenement (Noord- & Oost-Nederland)

21/22 september 2024 is het na twee jaar weer zover. Hét workshopevenement voor kaderleden van Scouting in Noord en Oost Nederland op het Harense Scoutingeiland te Haren. Zo’n 25 workshophouders maken zo’n 75 workshops mogelijk. We hopen natuurlijk weer op bezoekers uit allerlei regio’s!

Meer informatie over de workshops 2024

Wat, waar & wanneer dan?

De Scout Out vindt meestal plaats op het Harense Scoutingeiland. De inloop van de Scout Out is 13:00u. en om 14:00u. openen we, direct gevolgd door de drie workshoprondes. Na een kleine chill out gaan we dan aan tafel. Hierna eindigt het programma voor dagdeelnemers. In de loop van de avond volgt dan een gezellig avondprogramma met een knallend feest erachteraan. Zoals je gewend bent kun je zondagochtend genieten van een heerlijk ontbrak-ontbijt met al je lotgenoten.

Interregionaal

Natuurlijk is de Scout Out georiënteerd op Noord- en Oost-Nederland, maar voel je vrij om je in te schrijven als je uit een andere regio komt!

• Van: zaterdag 21 september 2024 13:00
  • Tot: zondag 22 september 2024 12:00