Pinksterkamp Dwingeloo

Het Pinksterkamp Dwingeloo (kortweg PKD) wordt jaarlijks georganiseerd tijdens het lange Pinksterweekend op het Scouting Labelterrein Dwingeloo (Drenthe). Het PKD is een landelijke activiteit, bestemd voor de speltakken welpen, scouts en explorers uit heel Nederland. Pinksterkamp Dwingeloo is een uniek kamp met een gemoedelijk karakter. De welpen, scouts en explorers, worden naar speltak over 4 subkampen verdeeld. Je kunt je aanmelden met je speltak (inclusief leiding) en dan doe je mee aan het programma dat de staf van het PKD elk jaar samenstelt. Dit jaar is het thema: Willy Wonka.

De nadruk ligt daarbij op de bijzondere programma’s, ontmoetingen met welpen, scouts en explorers van andere groepen en vooral veel gezelligheid. Het PKD vraagt weinig voorbereiding: de PKD-staf verzorgt het programma. Wij kopen het eten in, je hoeft dit alleen nog zelf te bereiden. Een prachtig kamp om mee proef te draaien voor het zomerkamp. Wie meer wil weten over het PKD, kan terecht op onze website en sociale media. Daar geven foto’s, folders en berichten van deelnemers van de afgelopen jaren een indruk van hoe creatief en gezellig het kamp is.

• Van: vrijdag 17 mei 2024 18:00
  • Tot: maandag 20 mei 2024 12:00