Hashtrack

Ook in 2024 is er weer een Hashtrack, het online verdubbelspel voor alle Scoutinggroepen in Nederland, geheel te spelen op een eigen locatie, zo kort of zo lang als je wilt. Aankomend jaar zal de Hashtrack als vanouds weer in het derde weekend van februari zijn.

De Hashtrack is één groot verdubbelspel dat jaarlijks georganiseerd wordt in het derde weekend in februari. Door opdrachten uit te voeren scoor je punten en door vragen te beantwoorden kan je deze punten verdubbelen. Je speelt dit spel met jouw scoutingspeltak/groep of als teambuilding voor besturen, groepsraden, of andere deelnemers, op een eigen gekozen locatie, zoals bijvoorbeeld jullie blokhut. De opdrachten zullen je nooit verplicht ergens anders heen sturen. Het doel van elke opdracht is meestal een filmpje, soms een foto.

• Tijdstip: Hele dag
Categorie: Nationaal evenement / landelijke ledenactiviteit