Greppeltocht

De Greppeltocht wordt al jaren georganiseerd door Scouting de Veste uit Hasselt. Dit jaar al voor de twintigste keer! De bedoeling van de Greppeltocht is dat je een tocht loopt zonder gezien te worden. De organisatie rijdt rond om groepjes te spotten, je moet uitkijken voor alle auto´s, brommers, fietsen enz. Als je die ziet moet je dus een greppel induiken, in een boom klimmen, de bosjes inspringen of (vul zelf maar in). Onderweg zijn er allemaal verschillende leuke, lekkere en uitdagende posten. Onderweg krijg je ook nog wat te eten en wat te drinken. Na de tocht is er nog een afterparty in het groepsgebouw tot diep in de nacht!

Dit jaar is de Greppeltocht in de nacht van 8 op 9 maart. De tijd waarop je wordt verwacht kan verschillen, zodat je niet enorm lang op elkaar hoeft te wachten bij het vertrekken. Deze tijden worden na de inschrijving gecommuniceerd. De greppeltocht is voor iedereen van Scouting vanaf explorerleeftijd. Je kunt meedoen in groepjes van 3-5 personen. De kosten voor deze gave tocht bedragen €15,- p.p., hiervoor krijg je een gave tocht, onderweg eten en wat te drinken en krijg je ‘s ochtends een heerlijk ontbijt. Als je ‘s avonds aankomt voor de tocht staat de koffie en de thee natuurlijk klaar.

• Tijdstip: Hele dag
Categorie: Nationaal evenement / landelijke ledenactiviteit