Ontdek de kracht van data en grafieken - Webinarweken Besturenmaan

Scouting is voortdurend in beweging; dat geldt voor de mensen die lid worden of uitgeschreven worden, voor het spel dat je wekelijks speelt, voor de trainingen die je volgt, evenementen die je bijwoont, etc. Het is knap van alle groepen dat zij dit al meer dan 100 jaar zo mogelijk maken voor de jeugd van Nederland. Ter ondersteuning van alle regelaars in de groep is er allerlei informatie beschikbaar om de juiste paden uit te zetten. Zo kun je bijvoorbeeld zien hoe het staat met de doorstroming van je leden van bever naar roverscouts of van jeugdlid naar kaderlid. In dit webinar wordt een aantal voorbeelden gegeven van hoe je de informatie in Scouts Online kunt gebruiken om te zien waar de mogelijkheden van jouw groep liggen om zich verder te ontwikkelen. Ook leer je over de manier waarop we alle informatie verder toegankelijk maken voor alle leden en jou wordt gevraagd om zo mogelijk daarin mee te denken.

• Van: donderdag 07 maart 2024 20:15
  • Tot: donderdag 07 maart 2024 21:15