Heidag Spel en Scouting Academy

Beste vrijwilligers van Landelijk team Spel, Landelijk team Scouting Academy en team Groepen & Regio's,

Hierbij nodigen we je van harte uit voor de Seizoensafsluiting op zaterdagavond 24 juni en de Heidag op zondag 25 juni 2023.

Onze jaarlijkse Seizoensafsluiting houden we dit jaar weer samen met Landelijk team Spel en Scouting Academy, maar óók met team Groepen & Regio's. Deze keer op zaterdag 24 juni in het clubhuis van Scouting Soekwa in Hoogland, Amersfoort. https://www.soekwa.nl.

We beginnen met een gezamenlijke maaltijd en hebben daarna een gezellig gezamenlijk avondprogramma met een crazy spel en een warm kampvuur.

Onze jaarlijkse Heidag op zondag 25 juni gaan Spel en Scouting Academy dit jaar ook samendoen! Tijdens deze Heidag gaan we aan de slag met gezamenlijke onderwerpen zoals Insignes, SA 2.0 & Juniorleiding.

Voor wie dat willen is het mogelijk om te blijven overnachten in het clubhuis of in je eigen tentje op het grasveld.

De Chefkoks van Spel en SA verzorgen dit weekend weer de inwendige mens.

Zaterdag 24 juni ben je vanaf 16.00 uur welkom op het terrein om je tentje op te zetten.

Om 18.30 uur dineren we met elkaar en vanaf 20.00 uur begint het avondprogramma.

Zondag 26 juni is er om 9.00 uur ontbijt.

De Heidag is van 9.30 uur tot 16.30 uur.

• Van: zondag 25 juni 2023 09:00
  • Tot: zondag 25 juni 2023 16:30