Duurzaamheidsmaatregelen voor Scoutingorganisaties - Webinarweken Besturenmaand

Binnen Scouting is het op een verantwoorde manier omgaan met de omgeving, één van de belangrijkste onderdelen van onze spelvisie. Niet alleen geven we hier tijdens onze activiteiten aandacht aan, maar ook bij het (ver)bouwen en beheren van ons Scoutinggebouw zou milieu en duurzaamheid voorop moeten staan.

Waarom zijn duurzame clubgebouwen belangrijk? Hoe bereiken we dat? Wat moeten we dan doen? In dit webinar willen we gebouwbeheerders op weg helpen met het verduurzamen of duurzaam (ver)bouwen van hun Scoutinggebouw of terrein. Selina Roskam, duurzame scout en beleidsmedewerker energietransitie bij de Rijksoverheid zal de presentatie verzorgen. Hank Donker en Niels Klevant Groen, 2 accomodatieconsulenten staan haar bij. Bij de accomodatieconsulenten van het Kennisnetwerk van Scouting Nederland kunnen Scoutinggroepen hun vragen kwijt met betrekking tot hun gebouw of terrein.

• Van: woensdag 06 maart 2024 20:15
  • Tot: woensdag 06 maart 2024 21:15