De vijf rollen van een STERbestuur - Webinarweken Besturenmaand

Met een praktisch hulpmiddel kijk je of jouw bestuur alle rollen van een STER-bestuur uitvoert. In het Scoutingprogramma Bestuursontwikkeling is veel ervaring opgedaan over 'besturen in Scouting'. Samen met groep- en regio-bestuursleden zijn rollen van een STER-bestuur ontwikkeld en vastgelegd. Veel bestuursleden vinden het een handige tool om naar hun eigen bestuurskracht te kijken. In deze workshop bekijk je wat goed gaat en waar je meer aandacht aan wil besteden om de bestuurskracht te versterken. Dit is een interactieve workshop, met veel uitwisseling met andere groepsbestuurders. Het levert goed toepasbare ideeën op volgens eerdere deelnemers. De workshopleiders zijn ervaren bestuurscoaches binnen Scouting Nederland.

• Van: woensdag 13 maart 2024 20:15
  • Tot: woensdag 13 maart 2024 21:15