Alles wat je altijd wilde weten over het organiseren van een landelijk evenement - Webinarweken Besturenmaand

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de verschillende landelijke ledenactiviteiten die we organiseren? En hoe gaat dat dan met alle andere evenementen die ook door Scouts worden georganiseerd?

Karlijn en Elko nemen je mee in de organisatie van een landelijke ledenactiviteit. Vanaf het het nieuwe begin, het evenement zelf tot en met de evaluatie. Wij nemen jou aan de hand van vele voorbeelden mee hoe een activiteit begint en wat er allemaal komt kijken bij de organisatie daarvan. Natuurlijk zijn er heel veel verschillende takken van sport die allemaal net zo belangrijk zijn voor het slagen van de activiteit, bijvoorbeeld welke skills er nodig zijn om de logistiek van een wereld jamboree van de grond te krijgen. Wat er nodig is om op de Scout-IN te kunnen genieten van een aantal mooie optredens of hoe de punten op de LSW samen komen. Karlijn en Elko, beide projectbegeleider van het Team Evenementen van Scouting Nederland gaan met elkaar en met jou in gesprek over hun en jullie ervaringen.

• Van: dinsdag 05 maart 2024 19:30
  • Tot: dinsdag 05 maart 2024 21:00