opleiding en examinering geboden voor CWO SMV4/I3/I4

De training Sloep/MotorVlet (SMV) biedt opleiding aan voor het behalen van eigenvaardigheidsniveau IV, instructeur 3 of instructeur 4. De training wordt door het landelijk team Scouting Academy georganiseerd samen met een aantal CWO instructeurs uit Admiraliteiten.

Je kunt meedoen als:
Je bent in bezit van CWO SMV-III, Vaarbewijs II, Basiscertificaat Marifonie en minimaal 18 jaar bent.
Je levert voor 5 april je portfolio in. In de ontvangstbevestiging van inschrijving staat wat er in moet staan.

De training:
Het weekend is op 27 en 28 april 2024.
Op de 27e wordt er eind middag verzameld in Culemborg bij de Triton groep voor een briefing over het weekend. Vanuit hier start de opleiding en zal ook het avondeten en overnachting in het clubhuis plaatsvinden.
Tijdens de vaartochten komen de praktijkzaken aan bod die nodig zijn voor SVM-IV. Op de zaterdag wordt o.a. tijdens een nachttocht gekeken waar jij nog wat te leren hebt, zodat je op zondag daarmee aan de slag kunt gaan.
Als blijkt dat jij alles in huis hebt voor je SVM-IV kun je op zondag examen varen.

Kosteloos annuleren kan t/m 31 maart. Als je daarna annuleert is er geen restitutie van het deelname bedrag mogelijk.

Voor het overnachten moet je zelf slaapspullen meenemen. Voor eten en drinken wordt gezorgd.

De kosten inclusief examen doen, eten en overnachten, zijn €100,00.

• Van: zaterdag 27 april 2024 10:00
  • Tot: zondag 28 april 2024 16:00