Vaste donateur worden

Het verschil blijven maken in het leven van kinderen en jongeren kunnen we niet alleen. Als donateur van het Scouting Nederland Fonds maak je het mogelijk dat kinderen en jongeren op avontuur kunnen in de natuur! Met jouw steun kunnen we het verschil blijven maken blijven maken voor onze leden.

Wat doen we met je bijdrage?

In 2022 openden we het Avonturenhuis op het Scoutinglandgoed in Zeewolde, dat mede door steun van donateurs is gefinancierd. Het avonturenhuis bied een plek voor alle scouts, ook scouts die extra voorzieningen nodig hebben. Met jouw bijdrage kunnen we bijzondere projecten zoals het Avonturenhuis blijven realiseren.

We hebben jouw steun nodig!

Met jouw bijdrage steun je de ontwikkeling van de vereniging en Scoutinggroepen. Samen maken we meer mogelijk! Als donateur van  het Scouting Nederland Fonds krijgt je:

✔ Twee keer per jaar het digitale magazine van Scouting Nederland in je mail
✔ De Scouting Nederland nieuwsbrief twee keer per jaar in je mail

Ja, ik word donateur

Velden met een * zijn verplicht

Met het versturen van formulier geef je toestemming aan het Scouting Nederland Fonds (incassant ID NL 83 ZZZ411899580000) voor een doorlopende incasso van je bankrekening overeenkomstig de gewenste donatie die je op dit formulier invult. Het Scouting Nederland Fonds verwerkt je gegevens om uitvoering te geven aan het donateurschap en om je te informeren over Scouting Nederland en ontwikkelingen. Lees onze Privacyverklaring Scouting Nederlands Fonds voor meer informatie. Wanneer je het niet eens bent met een afschrijving kun je deze binnen acht weken laten terugboeken. Voor meer informatie, opzeggen of andere vragen kun je per mail contact opnemen.