Subsidie bij opstart nieuwe Scoutinggroep

Ga je een nieuwe Scoutinggroep oprichten, dan komt er veel op je af. Na de voorbereidingen ga je onder andere naar de notaris, aan de slag met het werven van leden en voor je het weet is het tijd voor jullie eerste bijeenkomst. Voor sommige van deze kosten kun je gebruik maken van de startsubsidie

Waar kun je de startsubsidie voor het opstarten van een nieuwe Scoutinggroep voor aanvragen?

De startsubsidie is bedoeld als tegemoetkoming in de kosten van de oprichting van een nieuwe Scoutinggroep. Hieronder vallen onder meer de notariskosten en kosten die zijn gemaakt voor werving van leden en de eerste bijeenkomsten.

Voorwaarden en aanvragen

Meer informatie en voorwaarden over de startsubsidie bij het opstarten van een nieuwe Scoutinggroep staan in de brochure hieronder.

Ondersteuning