Fonds Els Gout - van Eek

Je bent als groep al een tijdje bezig met een leuk project, maar je loopt een beetje vast omdat de ideeën niet meer zo spankelend zijn. Je weet echter dat ze in Frankrijk een kamp organiseren met veel activiteiten op het gebied van jouw project. Maar hoe kom je daar?
Of je hebt het wel gehad met al dat studeren en je besluit er een paar maanden tussenuit te gaan. Omdat je echter niet zomaar wilt reizen, besluit je als vrijwilliger op een Scoutingkamp in Amerika te gaan werken. Maar hoe komt je aan geld voor je ticket?

Waar kun je een bijdrage uit het Fonds Els Gout - van Eek voor aanvragen?

Het Fonds Els Gout-van Eek is een fonds van Scouting Nederland dat is bedoeld om internationale uitwisseling van Scouts in de leeftijd van 14 tot 25 jaar te bevorderen. Iedere Nederlandse Scout in die leeftijdscategorie kan een aanvraag doen voor een bijdrage uit dit fonds om de kosten van een internationale uitwisseling te dekken. Om voor financiering in aanmerking te komen, moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan.

Voorwaarden en aanvragen

Een aanvraag voor een bijdrage uit het Fonds Els Gout-van Eek doe je vóór 1 mei of 1 november. In onderstaande PDF vind je de voorwaarden voor je aanvraag en het aanvraagformulier.

Ondersteuning