Jantjes Scouting Fonds

Scouting Nederland en Jantje Beton hebben de handen ineen geslagen om Scoutinggroepen een extra financieël steuntje in de rug te bieden. Hiermee krijgen Scoutinggroepen de mogelijkheid om hun gebouw en/of terrein toekomstbestendig te maken. Daarmee maken ze samen meer en betere speelruimte voor kinderen en jongeren.

Waar kun je een bijdrage uit het Jantjes Scouting Fonds voor aanvragen?

Het Scoutinggebouw en de buiten(speel)ruimte zijn onmisbaar voor de Scoutingactiviteiten. Daar kunnen de leden lekker ravotten, belangrijk in het leven van kinderen. Een bijdrage uit het Jantjes Scouting Fonds kan worden aangevraagd voor duurzame investeringen m.b.t. nieuw- en verbouwprojecten en het innoveren of opknappen van de buiten(speel)ruimte. Hier vind je een overzicht van aanvragen die gehonoreerd zijn in het verleden. Wil je meer informatie over de bekende Jantje Beton Collecte? Ga naar de pagina Groepsvoordeel.

Voorwaarden en aanvragen

In de downloads hieronder vind je de voorwaarden voor het aanvragen van een bijdrage uit Jantjes Scouting Fonds en het aanvraagformulier.

Projecten Jantjes Scouting Fonds

Jantjes Scouting Fonds honoreert jaarlijks vele aanvragen. Daarmee levert h...

Ondersteuning